Trial Říčany

TRIAL SECTION

NEWS CLUB RIDERS GALLERY SHOP

... novější novinky ...

7.6.2010 Máme za sebou slušně nabitej víkend. Jel se český mistrák v trialu v Ouběnicích a v Rakousku se jelo letošní Erzberg Rodeo, který jsme si nemohli nechat ujít. Výsledky a fotky z Ouběnic už visí na www.trial.cz a nějaký sobotní obrázky jsou i v galerii tady. Na Erzbergu to bylo zase maso a letos dojelo do cíle jenom 15 jezdců. Vyhrál opět Tadynek Blazusiak, Dougie Lampkin dojel třetí a třináctý se do cíle dohrabal japonskej trialista Taichi Tanaka. 36. skončil Erich Brandauer a Graham Jarvis letos dojel 49.. Z našich starých známých skončil Radim Krechovský na 137. a Roman Körber na 169. místě. Radim dojel na 10. a Roman na 8. checkpoint z celkových 20ti. Komplet výsledky najdete na www.erzberg.at.

Ouběnice Erzberg Rodeo 2010

Jedna malá poznámka k Erzbergu. Teď jsem se dočetl, že Taichi Tanaka startoval až z páté řady, takže na cestě do cíle předjel více než 200 soupeřů!! To byl největší výkon dne. O důvod víc se těšit na příště. A třeba pojede i Laia.

V Japonsku v Motegi se jelo Mistrovství světa v trialu a pro domácího hrdinu Fujigase to byl dost smolný víkend. V sobotu byl na nuly čtvrtý za Ragou a v neděli o bod čtvrtý za Fajardem. Sobotní pořadí bylo Bou 31, Fajardo 44, Raga 56, Fujinami 56, Kuroyama 72, Dabill 74, Cabestany 81, Ogawa 98, Brown 100. I v neděli byly stupně vítězů španělskou záležitostí. Pořadí bylo Raga 31, Bou 35, Fajardo 46, Fujinami 47, Cabestany 49, Dabill 58, Kuroyama 60, Gubian 74, Ogawa 78, Brown 85....

Z
Japonska už dorazilo několik kousků oficiálního DVD z MS v biketrialu 2009 v Číně. Kdo má zájem ať se ozve.

WBC 2009 DVD

Nový video natočil i Jirka Fikejz a těšíme se na další! Mrkněte na to...

Jiri Fikejz Try All vol.I.!

31.5.2010 Květen je pryč a za měsíc tu máme Dressler Camp 010. To to letí... O víkendu se jede trial v Ouběnicích a Erzberg Rodeo v Rakousku, to bude zas velký masakr. Dnes dorazilo DVD z druhýho závodu Mistrovství Japonska v trialu a moc se těším až bude chvilka na to kouknout. Třetí mistrák se jel minulý víkend a dopadlo to velmi překvapivě. Vyhrál Tomoyuki Ogawa, druhý byl showman Isao Shibuya!!!! a teprve za ním dojeli Kenichi Kuroyama a Fumitaka Nozaki :-)

Minulý týden přišly krásný díly od MIST bikes. Nádherný vidle a ještě hezčí carbonový řídítka se brzy objeví v eshopu. Kdyby ne a chtěli jste je, tak pište maily přímo. Poslední dny a týdny jsou hodně hektický...

15.5.2010 Dnes se závodilo na krásným místě v pivovaru Platan v Protivíně. ProtivínByl to parádní a pro Elitu dost extrémní závod. Moc se to povedlo a je fakt škoda dnešního studenýho počasí. Věřím že kdyby bylo teplo, tak jsme tam ještě teď byli a bavili se. Byly by skvělý kdyby se v areálu Platanu nejelo naposled, tahle podívaná stála opravdu za to! Budem doufat a těšit se.

9.5.2010 Další trialový víkend je za námi. Na kolech se závodilo v Brně a na motorkách v Kramolíně. BrnoDo Kramolína jsem nakonec nedojel, protože jsem se v sobotu v Brně příliš často válel v kamení až jsem z toho v neděli ráno nevstal. Navíc jsem zvolil trasu, na které jsem ze Říčan do Brna a zpět najel přes 600km (^_~) Nezbývá než to nějak rozchodit. Mám tedy jen pár fotek z Brna... Kramolínské obrázky se určitě brzy objeví na trial.cz, kde už teď visí výsledky. Dobrá práce! Koukám že Džiri Izmir byl dnes druhý a Pepa šestý. To je skvělé. K.T.M. jede! \(*O*)/

Příští sobotu se jede třetí závod MČR v biketrialu v Protivíně v areálu pivovaru Platan a v týdnu by měla z Japonska přijít zásilka vychytávek od Mitani Motor Sports, takže budou uspokojeni i někteří trialisti.

4.5.2010 Páteční čarodejnicový večer jsem večer přijel domů a na zahradě našel rodinku a kamarády jak pálí ohýnek. Rozhodl jsem se tedy přispět se svou troškou do mlýna a ohýnek zasponzorovat jedním magnesiovým ráfkem DOB. Experiment se vydařil \(*O*)/ a určitě si jej ještě někdy zopakujeme. Na nadcházející závodní víkend jsem se nachystal tak, že jsem na svou krásnou zlatou ECHO SL kliku nanesl vrstvičku vazelínky Castrol a slavnostně našrouboval zbrusu novou titanovou volnoběžku ECHO. Fantasticky nízká hmotnost a skvělý chod bohužel trošku brzdí můj hodně pomalý rozjezd do sezóny ale to přijde :D

ECHO titanium freewheel DOB on fire

První májový víkend jsme se vypravili pozávodit do Ostravy. Ostrava!!!Vůbec se mi do takové dáli nechtělo jet, protože jsem věděl co tam na kole budu předvádět :-) a vyrazil jsem jen díky tomu, že jsem se cestou zpět chystal zamířit za svou nejdražší polovičkou. Můj výkon zcela splnil mé očekávaní, haha, ale samotný závodní víkend byl fantastický. Sobotu jsem omrkl jak na svém novém velkém velocipedu jezdí Honza Musil a v neděli jsem se skvěle svezl s Hansem Müllerem. Kluci z Metan trials připravili parádní akci, kterou jsme si vrchovatě užili. Za touhle partou kluků přijedem rádi zas a už teď se moc těšíme, ikdyž je ten výlet dražší než zaorálek. Ostrava p***!!!

25.4.2010 Máme za sebou hodně nabitý víkend. Mořinské šlapačky odstartovaly letošní venkovní seriál Mistrovství ČR v trialu a závod to byl moc hezký a divácky velmi přívětivý. Pár fotek v galerii...

Mořinské šlapačky

18.4.2010 Včera se byli kluci svézt na indoor závodech ve škole v Horšovském Týně. Bylo tam hezky a závody v září budou stát za to. Dneska proběhl pokus o trénink ve Struhařově a taky to stálo za to a jezdil s námi i Dominik Kadlec. Příští víkend se jede evropský pohár v biketrialu v Itálii a startuje venkovní Mistrovství ČR v trialu v Mořině. V Anglii jezdí kluci na 24" bez brzd ostošest a hezky se na to dívá. Chris Akrigg a jeho cross country taky stojí za kouknutí...

Horšovský Týn Brakeless at Lee Mill Quarry Ali, Mark and Lee Mill Chris Akrigg TEOCALI.0

11.4.2010 A je to za námi... Závody včera ve Znojmě byly parádní a náš vstup do sezóny opatrný :-) Šmrdlové z posádky B si svoji závodní premiéru odjeli v pohodě a nebýt Šmrdlikových prekérek na gumách, tak by z toho byla bedna a ne 6.flek. ZnojmoPavlik taky nejel úplně zle a myslím že bude stát za to, aby s námi objel ještě pár závodů. Pro začátek bramborová placka. Naše posádka A s Peťánkem se celkem v klidu povozila, ale dost zadýchala a já jsem vozkoušel nový kolo. Je to bohužel víc skákací než jezdící, ale dám tomu ještě chvíli šanci. V českým mistráku toho v naší kategorii k ježdění stejně až tak moc není. Volnou velkou kategorii vyhrál David a Terka před Vashkem a Pepem Táborským. Pár fotek ze Znojma zde.

V Japonsku se jel dneska druhý závod trialovýho mistrovství v Kumamoto. Oficiální výsledky jsem ještě nikde nenašel, takže nevím jestli můžu věřit informaci že pořadí bylo 1.Shibuya, 2.Kuroyama, 3.Gatti a Nozaki. Shibuyovi bych to přál, je to showman, ale uvidíme....

9.4.2010 Přátelé zítra to vypukne! Je jedenáct v noci a snad je vše složeno. Velmi brzy ráno vyrazí naše skupina, říkejme jí třeba skupina A, vozem Peugeot 406 šedomodré barvy ze Říčan směr Znojmo na první letošní biketrialový závody. Ve zhruba stejný čas, také velmi brzy ráno, vyrazí ze Struhařova jiná skupina, označme ji třeba skupina B, vozem Toyota Land Cruiser stříbrné barvy (s automatickou převodovkou) také do Znojma. A teď přijde kontrolní otázka.... Jestli pak víte, kde se tyto dvě skupiny setkají? ... Nikdo? .... Ani vy Jasánek?! Přátelé, to je přece jednoduché. Potkají se na dálnici D1 a do cíle dorazí společně. Zítra Šmrdlové pojedou svoje první oficiální závody na kolech tak jim držte palce!!! My s Péťou Hencem (skupina A) jsme si jako soupeři dnes večer navzájem poladili kola :-) Budoucí docent Péťa, mi docentroval moji komedii v předním kole a já mu zatím brousil zadek. Nebojte, nejde o žádnou čuňárnu, ale o ráfek. Nejen že jsem ho přesvědčil, aby jel na závody, ale navíc jsem mu nabrousil ráfek, takže žádné výmluvy že to nebrzdí. Zkazil jsem chudákovi celý víkend. Panebože to bude zítra ostuda :D

8.4.2010 Dneska jsem konečně poskládal Potěmkinovo kolo, na kterým si v sobotu ve Znojmě dojedu pro svoje první letošní DNF (^-^)V

4.4.2010 Zbývá necelý týden do prvních biketrialových závodů. Ještě pořád nemám složený kolo, protože poslední týdny jsou vážně prekérní. Dressler Camp 010 promoKdyby to neklaplo, tak pojedu na nějakým starým. Na poslední chvíli se zařizují licence pro dvě nové posily - Petra a Pavla Maška, kteří se snad letos svezou na víc akcích než jen na Dressler Campu. Ten už taky pomalu klepe na dveře a tak jsem poslepoval dvě krátký promo videa, z nichž jedno už lítá po webech a sociálních sítích. Uvidíme se příští víkend ve Znojmě a držte Šmrdlům palce! Jsou totiž světový...

Šmrdla jr. Pavlik

25.3.2010 Dneska dorazily magnesiový rámy 2010 a ráfky DOB a je to paráda! Škoda že není moc času to pořádně olítat. Na cestě ze Španělska k Pepovi je i zásilka bílejch trialovejch Alpinestars bot na motorku a je jich celkem dost. Sezóna se blíží a je potřeba se vybavit ;-)

DOB 2010 DOB 2010 DOB 2010

21.3.2010 V sobotu jsme trochu poladili Šmrdlikovi bajka a v neděli jsem uplácal Šmrdlovo video. Natočíme ještě víc materiálu aby bylo z čeho tvořit dál... Zjistil jsem, že jsem sem nedal odkaz na video jak to vypadalo na posledním závodě All Japan Trial Championship. Tady je Akio Saito a jeho prekérka... Natočil pan Ryosuke Ikuno z Question-TV...

Petr "Šmrdla" Mašek Akio Saito at All Japan Trial Round 7 (question-tv.com)

17.3.20101 Dneska jsem vyráběl dva klípky, který snad brzy vypustíme do světa. Zatím mrkněte na jedno gymnastický video, který vzniklo na Mallorce...

14.3.2010 Český Indoor trial ovládl Martin Křoustek, druhý místo vybojoval Martin Matějíček a třetí Lukáš Petráček. Šestici uzavřeli Pavel Kohout, Dominik Wünsch a Honza Balaš. Výsledky jsou na www.trial.cz. V Makabe už je taky odjeto a první závod s přehledem vyhrál Kenichi Kuroyama (14), za ním dojeli Tomoyuki Ogawa (22) a Fumitaka Nozaki (23). Ryota dojel osmý.

13.3.2010 Českou trialovou sezónu odstartoval včera a dnes Indoor Trial Praha 2010. Měl jsem jiné plány, ale nakonec jsem se na výstavišti vyskytl dnes odpoledne a udělal pár fotek. Indoor Trial Praha 2010Pořadatelé si opět mákli a postavili krásný překážky a stovky diváků okolo měly na co koukat. Moc jim přeju aby se tenhle závod podařilo udržet dál a aby příště konečně bylo trochu jarnější počasí.

Do startu biketrialový sezóny už zbývá necelý měsíc a čas se rychle krátí. Od Brna jsem nestál na kole a momentálně je i rozebraný. Z různých koutů světa sem putuje pár nových komponentů aby to bylo letos zas trochu vymazlenější. Když už tělo chátrá, tak ať je aspoň to kolo hezký... Na cestě jsou nový krásný hořlavý rámy a ráfky DOB, takže bude zase kopa magnesia a včera přilítlo pár krásných barevných vychytávek ECHO 2010. Vypadá to zatraceně dobře.

Kenichi Kuroyama tankZítra startuje trialový mistrák u žlutých tváří (jak říká Melounek). Všichni už jsou na místě a chystají se na zítřek. Do International Super A postoupila trojka dravých mlaďasů, kteří se budou snažit v nejprestižnější kategorii ukázat. S nima svedou tvrdý souboj lonští nováčci, kteří budou muset ukázat co se v sezóně 2009 naučili a budou se snažit tlačit na zkušenější borce. Fumitaka přezul na Dunlop, Tsuyoshi Ogawa na Betu a Gatti s Kenichim si to opět rozdají o titul. Těším se na zprávy z Makabe a moc držím palce aby to Ryota na svý téměř domácí půdě pěkně odpálil (^-^)V

11.3.2010 Zítra v Praze na výstavišti v Holešovicích startuje Czech Indoor Trial 2010! Páteční i sobotní závod startuje ve 13hod. tak se přijďte podívat! Propozice najdete na www.trial.cz...

24.2.2010 Věřili byste tomu? Mám zpátky svojí motorku. Kdo ví co se s ní těch osmnáct měsíců co byla v opravě dělo. Hlavně že je doma.

17.2.2010 Takhle vypadají letošní modely 20, 24 a 26" rámů od Neon Bike! Specifikace brzy...

Neon Bow 20" Neon 24" Neon Bow 26"

Tohle je CNC mňamka! Pěkná helma vyrobená k 50.výročí Daishin Seiki Corporation. Mrkněte na fotky a video.

A tady máme Tondu na kole:

16.2.2010 Vpravo jsem přidal ikonku s odkazem na kalendář trialových i jiných zajímavých akcí včetně těch zahraničních (^_-)

15.2.2010 Konečně jsme se dočkali i biketrialovýho kalendáře pro letošní rok. I letos bude zase hodně závodů a je i několik nových pořadatelů a lokalit což je moc dobrý znamení. O sezóně tak zas nebudem vědět kam dřív skočit. Tady je přehled jak moc se letos biketrialový a trialový kalendáře překrývají:

12.-13.3. Indoor Trial Praha
18.9. Tanvald MČR družstev
2.10. Březová u Sokolova MČR, PČR, HI-TEC
9.-10.10. Brno - SportLife MČR, PČR

O víkendu udělali kluci v Horšovským Týně další zimní závod, tentokrát pod střechou a domácí tam zajeli moc dobře. Tady je pár fotek co poslali a taky výsledky. Elite 26: 1. Michal Budský, 2. Vlasta Čiháček, 3. Tomáš Kaufman. Elite 20: 1. Petr Šos, 2. David Šmíd, 3. Vojta Křiva. Volná kategorie: 1. Ondra Císler, 2. Pavel Jirsa, 3. Michal Havránek.

Tomáš Kaufman Michal Budský Elite 20 Elite 26

10.2.2010 Dnes přišlo poslední DVD od question-tv. Pan Ikuno dodělal záznam z posledního závodu japonskýho mistrovství v Sugo a je to fantastická podívaná jako vždycky. Kenichi Kuroyama jel famózně a potvrdil tak zisk titulu mistra Japonska. Jednou se na to musíme jet podívat naživo protože u nich se jezdí nádherný závody.

Třetí závod MS v Indoor Trialu v Barceloně ovládl opět Toni Bou. Tady jsou výsledky: 1.Toni Bou 6, 2.Albert Cabestany 16, 3.James Dabill 24, 4. Takahisa Fujinami 25, 5.Jeroni Fajardo. A takhle to vypadá celkově: 1.Bou 55, 2.Cabestany  50, 3.Dabill 30, 4.Raga 25, 5. Fajardo 21, 6.Fujinami 17.

7.2.2010 HAPPY BIRTHDAY AKI! Dneska bych si rád dal s bandou v Tokiu pár Asahi piv :-) Na cestě z Japonska je nejnovější DVD od Question-TV. Je to video z posledního závodu japonskýho mistráku, který nabídne několik zajímavých duelů - Kuroyama vs Nozaki, Nishimoto vs Onishi, Ogawa vs Shibuya a několik dalších zajímavých věcí. Viděl jsem několik záběrů slušných držkopádů takže závody to byly opět výživný jako vždycky. Dozvěděl jsem se že nejenže japonský tým letos pravděpodobně opět nedorazí na Trial národů ale dokonce ani žádný japonec nepojede seriál MS (s výjimkou Fujiho). Jaká škoda. Navíc Kahzuhiro Onishi, bývalý BIU eliťák a dnes jezdec International Super A v japonským mistrovství, tímhle posledním závodem ukončil kariéru. Před dvěma lety se oženil a teď se mu narodilo dítě. Našel si práci a motorku pověsil na hřebík. Onishi před lety předvedl pěkný kousek v biketrialu když věkem postoupil z Minime do Cadetů na "velkou" trať, poprvé přijel na MS rovnou na červený sekce, dokázal vyhrát všechny čtyři závody a hned postoupil do Elity.

Ryota Nishimoto Ryota Nishimoto Kazuhiro Onishi

Příští víkend jedou kluci indoor závod na kolech v Horšovským Týně, tak se přijeďte svézt nebo se aspoň podívat. Informace na http://indoor.bthtyn.eu.

31.1.2010 Orlice přistála... Sice místo v pátek v 18.40 až v sobotu po druhý ráno. A kvůli ztracenýmu zavazadlu nám jí pustili až před čtvrtou. Aspoň jsme měli čas si na letišti prohlídnout výstavu retro elektroniky a spatřit tak pár opravdových pecek z dětství. Teď tu Hiroe pobude dva týdny a pofičí zpátky do Itadori...

24.1.2010 Včera se jel druhý závod MS v Indoor Trialu v Marseille a seriál se zatím vyvíjí poměrně zajímavě: 1.Albert Cabestany (5), 2.Toni Bou (6), 3.Adam Raga (14), 4.Jeroni Fajardo (17), 5.James Dabill, 6.Alexz Wigg, 7.Takahisa Fujinami, 8.Loris Gubian. Celkové pořadí seriálu tak na prvních místech vypadá následovně: 1.Albert Cabestany (35), 2.Toni Bou (35), 3.Adam Raga (21), 4.James Dabill (18), 5.Jeroni Fajardo (15)......

18.1.2010 V eshopu v sekci "slevy a výprodej" najdete zlevněný rámy a věci, který se před sezónou budou určitě hodit. Je tam pár hodně hezkejch věcí za slušný peníz (^_-) např...

CZAR 20" Meta 360cc ZOO! Pitbull

17.1.2010 Trialový kalendář je už pár neděl na světě a biketrialový se už také konečně rodí na papíře. Letos opět nebude nouze o pořadatele a za celý rok toho zas objezdíme opravdu hodně. Díky tomu ani nebude tolik vadit, že se napůl slibovaný dvoudenní závod v Doubravčicích nepojede. Je to dost drahá záležitost, kterou z příjmů trialovýho shopu neutáhnu a nechci v krizových dobách tahat peníze ze sponzorů za každou cenu. Počkáme až bude trochu líp a pak si všechno vynahradíme. Navíc červen bude plný prestižních závodů, na které naváže Dressler Camp, okolo kterého je daleko víc práce, a bylo by toho moc najednou.

Do shopu jsem nandal další várku věcí. Je neuvěřitelný kolik toho tady mám. Po večerech přibývají další nové i staré výprodejové komponenty...

Narazil jsem na zajímavý koncept Derbi DH2.0. Tenhle výmysl má 100cc motor s osmi koňskými silami, kyvku z carbonu, místo stupaček šlapky a celý to váží 40kg. No není to báječné?... Je to báječné!...

Derbi DH2.0 Derbi DH2.0

14.1.2010 Martin Evžen II. Šmídl je na světě!! Huráá!

11.1.2010 je docela hezký datum na aktualizaci eshopu. Na serveru se něco nakoplo a posledních pár dnů vypadal trochu divoce. Teď to snad bude dobrý. Je tam konečně aspoň část aktuálního zboží a zbytek bude přibývat po nocích (@_@) Kdyby něco nešlapalo, tak napište na shopΩtrialricany.com. Díky!

10.1.2010 Konečně se aspoň někde objevily výsledky ze Sheffieldu. Na FIMu na informační servis okolo trialu trochu dlabou. Takže: 1.Toni Bou (5), 2.Albert Cabestany (11), 3.James Dabill (15), 4.Adam Raga (15), 5.Jeroni Fajardo, 6.Dougie Lampkin, 7.Takahisa Fujinami, 8.Michael Brown.

9.1.2010 Dnes večer startuje MS v Indoor Trialu v Sheffieldu. Letos mají nejlepší obsazení v patnáctileté historii Sheffieldského Indooru.  Bohužel závod prý nepřenáší žádná média live a tak kdo nebude přímo v hale má smůlu. O přestávce by měl odjezdit svoji show Danny MacAskill, takže máme divákům co závidět. Mrkněte aspoň na pár záběrů z Romaniacs z Rumunska ;-)

Romaniacs 2009 Romaniacs 2009 Romaniacs 2008

8.1.2010 Julien Dupont v Berlíně ;-)

7.1.2010 Konečně tu máme aspoň malou ochutnávku z letošních ECHO novinek ;-) Nové lahůdkové jednoklíckové pedály a nové platformy vypadají moc hezky. Značně odlehčený jsou nový kliky. Echo TR kliky váží od 460g (160mm) a SL kliky začínají na 395 gramech. High Riser řídítka mají při své šířce 740mm slušnou váhu 250g. Máme se na co těšit...

3.1.2010 Echo Bikes chystají pro letošek několik zajímavých novinek, které budou brzy na trhu. Na první pohled mě nejvíc zaujala nová titanová SL volnoběžka, která bude se svými 150 gramy o 30g lehčí než současný model. 24" streetové rámy budou nově i s navářkami na kotoučovou brzdu, SL řídítka budou konečně více zahnuté směrem nahoru, takže budou o dost příjemnější do ruky, SL kliky budou k dostání i v délce 175mm a SL ISIS střed bude z titanu a bude mít pouhých 185g. Navíc některé vybrané komponenty jako řídítka, hlavy, pedály, kliky apod. budou nově k dostání v deseti eloxovaných barvách a ráfky dokonce ve čtrnácti! Těším se až se mi to všechno dostane do ruky a doufám, že si tyhle krásný věci najdou svý příznivce.

1.1.2010 Tak a je to tu! Pátek a k tomu ještě volno. Tokyo TowerHurá! Včera jsme se potkali s pár milými lidmi a opekli si tradičního buřtíka.31.12.2009 Příchod nového roku jsme uvítali už odpoledne telefonátem do Japonska, kde už měli všechno za sebou. Kumi se podařilo zdolat více než čtyřicetistupňovou horečku a je konečně v pořádku. Chřipka pěkně řádí i tam. Ryota poslal fotku novoroční Tokyo Tower. Budem mu moc držet palce v jeho druhý sezóně v nejprestižnější kategorii japonského mistrovství v trialu. Trošku smutnou zprávou je, že týden před Trialem Národů mají závod a tak japonský tým na TDN pravděpodobně nedorazí ani letos. U nás se toho v trialu a biketrialu bude dít opět hodně a bude co fotit, točit a o čem psát... Užívejte Nový rok a ať je takový jaký si přejete (^_-)

24.12.2009 Posledních pár dnů bylo hetickejch, tak aspoň dnes si dáme oraz. Hezký Vánoce! \(*O*)/

19.12.2009 Dnes jsme byli trochu pozávodit v Plzni, kde se jel Sněhulák Cup. Počasí vyšlo na výbornou, sněhu dost, mráz slušnej a pár lahví alkoholu jako ceny pro vítěze byla slušná motivace. Více brzy, fotky zde...

Sněhulák Cup

14.12.2009 Video zpomalenýho Tondy jak trénuje v Itálii před TDN. A my s klukama z Výpravy A jsme byli u toho ;-) Teď koukám že moje video z Erzbergu už vidělo přes 100.000 lidí. Paráda!

Toni Bou slowmotion

12.12.2009 Taichi Tanaka po zlomenině čelisti loni v ItadoriPřišly DVD z předposledních dvou japonských mistráků od pana Ryosuke Ikuno z Question-TV a je to opět parádní pokoukání! Ryota v Aichi závodil v nově upravený helmě. Potom co si loni Taichi Tanaka po ošklivým pádu zlomil čelist, přišel jeden japonský výrobce s tímhle chráničem na Shoei a Arai helmy. Vystřihnul jsem z DVD tuhle Ryotovu eskapádu (@_@)

Ryota Nishimoto Ryota Nishimoto Ryota Nishimoto

28.11.2009 Gladiator Games 2009FMX v outů aréně podle očekávání bez Pastrany v sedle :-( Kvůli němu jsem koupil lístky už v červenci, ale čím víc se FMX blížilo, tím míň se o něm mluvilo a už jsem se bál, že nebude nic. Parádní marketingový trik! Naštěstí jezdivá sestava byla natolik kvalitní, že by toho Travis o moc víc než ostatní nepředvedl a mohl v klidu dělat porotce. Show a celková atmosféra byla opět výborná a viděli jsme fantastický triky v podání Casinos, Eigo Sato a jeho backflip cordova, nezapomenutelný salto primátora Pavla Béma s Pilníkem a salto Chucka Carotherse na Harleyi.

Eigo Sato Pavel Bém backflip Harley backflip

25.11.2009 Trialový kalendář na rok 2010 je venku! Stáhnout si ho můžete zde. Na biketrialovým se taky určitě pracuje. Chtěl bych se tam někam na konec června vejít s dvoudenním závodem, ale ještě pořád nemám dořešený finance. Snad všechno klapne. Blíží se Vánoce a kdo by chtěl pod stromek něco na kolo, tak má nejvyšší čas začít shánět. Máme toho skladem hodně, ale kdyby něco nebylo, tak je tak akorát čas se ozvat aby to tu bylo včas. Stavím nějaký komplet kola od Echo a Neon bikes. Brzy budu objednávat další věci od FANS, SpeedRace, DOB, Trident a MIST bikes. I díky těmhle značkám by se mohlo podařit příští rok udělat ten závod.

Snažil jsem se zavzpomínat na noční ukončení trialový sezóny v Kinkoklubu Smržovka a biketrialový sezóny v Brně a už se mi to všechno nějak pomíchalo... Mám v tom takovej zmatek, že jsem musel vyhledat odbornou pomoc u pfítele...

20.11.2009 Nový Danny Mac! A Tondaaa!!! ;-)