Trial Říčany

TRIAL SECTION

NEWS CLUB RIDERS GALLERY SHOP

... novější novinky ...

26.10.2008 Včera v Chýnově vyšlo počasí a klukům se dařilo. Říčaňáků tam bylo jak máku, a to nejen na motorkách ale i v publiku. V kategorii MX a Enduro zajeli z trialistů nejlíp Pepánek Čermák na druhým a Bimbo na třetím místě. Pepánek ale lítal do kopce suverénně nejrychlejc ze všech :-) V kategorii trial se o první fleky podělili Martin Křoustek, Rafan George Freedom a Fiky. Večer byl super a užili jsme si ho dost, ale bez promotéra to není úplně ono ;-) Last Trial Hero nám chyběl.

V Japonsku se jel poslední finálový trialový mistrák, který ovládli kluci na Yamahách. International Super A Class vyhrál Kenny Kuroyama, za ním dojel Fumitaka Nozaki a chudák Gatti skočnil až třetí. Ještě nevím jak se to promítlo do celkových výsledků, ale snad to nebude pro Gattiho nějaká pohroma. V International A Class dojel Ryota Nishimoto nakonec druhý. Titul ale už má jistý a příští rok pojede Super A. Paráda!!

Pár fotek z Chýnova a zbytku víkendu s brzy bude. Zatím malinko nestíhačka a spousta práce... No nic, jedem dál, budem bojovat...

23.10.2008 V sobotu se chystáme do Chýnova na kopec a pak se uvidí ;-) Podrobnosti o Strmém vrchu najdete na trial.cz. To co vím asi jen já a M**a Bou (a prý už i Ivanka) je to, že to bude oranžový a růžový!! :-) Snad nám někde nerozbijou hubu :-)

Světový trialový a biketrialový kalendáře jsou nám zatím neznámý, ale už teď je skoro jistý, že se biketrialový svět po sedmnácti letech nepojede v Itadori, ale v Bandai. Dalším asijským pořadatelem, který je ve hře je čínský Ping Tang, kde se před měsícem jel World Biketrial Cup. Jak to tam vypadá se můžete podívat tady. Dostaly se mi do ruky i BIU statistiky, kolik mají v různých zemích licencí, soutěží apod., a myslím, že si ČR nevede špatně. Brzy se bude rozhodovat jak dál, podobně jako v trialu, a věřím že to dopadne dobře ;-)

Nový Echo věcičky se pořád toulají po světě ale brzy už přijedou k nám!! Už aby to bylo.

Black QueenNovinkou na biketrialovým trhu jsou náboje BlackQueen, který se svojí váhou 133g přední a 178g zadní-disc budou patřit ke špičce. A navíc si z těch všech barviček vybere každý kluk i holka ;-) Už se moc těším až je nasadím na to svoje lešení. Cenově by neměly vycházet o moc dráž než to co už nabízím, ale ještě vše není přesně spočítaný. Kdo by měl zájem ať rychle napíše!!! První objednávka bude za lepší peníz ;-)

Happy birthday Age and Rumi!!!!!

Good Luck for Ryota and Maya for the final round! ;-)

Šmrdlik a CaesarJinak teď celý dny a noci makáme s Pepou Dresslerem na jeho novým webu, kterej bude trošku jinde než je dnes. Proto tu novinky moc nepřibývají. Těšte se ;-)

Pepa jezdí ostošest a když už se vypraví s Otou nebo Jiřikem na moto, tak mám příležitost vytáhnout miminko na pár hodin do lesa. Venčí ho malej Šmrdlik a chudák Caesar si myslí, že jsem ho prodal...

12.10.2008 výsledkyVčerejší závody v Jílovém byly velikým překvapením. Když se mezi rozespalými tvářemi z ranní mlhy vynořil Jirka Rafan Svoboda, spoluhráč z Andorry a Tanvaldu, bylo jasný že si užijem pěkný závody. George Freedom nečekaně a inkonginto dorazil z Náchoda závodit. Dvanáct let na kole neseděl, na místě si jedno půjčil, zaplatil dvěstě jablek a nastoupil do závodu. JílovéJirka do toho zápasu šel a nevěděl nic. Nevěděl kolik kaprů a komu, ale popral se s tratí hodně statečně a na některých sekcích nás školil úplně všecky. Podle výsledků, které nevím jak moc byly oficiální, Jirka snad skončil čtvrtý o jediný bod za třetím. Výsledky se vyhlašovaly z papíru, na kterém jsem měl já a Michal Havránek započítáno jenom první kolo :-) Vzhledem k minimálně dvěma Jirkovejm hodně nešťastným pětkám to byla veliká škoda. Jirka by si bednu rozhodně zasloužil. Inu, silnější pes .... :-) Rafan už dal dohromady reportík, který naleznete na jeho webu spolu s veselým reportem z romantické soboty v Tanvaldu. www.jirkasvoboda.cz/novinky.html Díky Jirkovi za skvělej závod, byl to zážitek. Poprvé jsem se svezl na novým RoarPower bajku a jelo se na něm o hodně líp než jsem čekal. Do Brna na finále tak asi pravděpodobně vyrazím s tímhle originálním výmyslem.

Díky moc Janičce a Bennymu za super večer a podporu!!!

6.10.2008 Ještě jeden update........ My new bike!!:

Fotky i videa z Tanvaldu jsou!! :-) Publikovatelných fotek je jen pár, videa radši žádná :-) Bylo to divoký a aspoň jsme slečně pomohli k tisícikoruně :-) Některé charakteristické znaky zobrazených postav raději zakrýváme aby nemohlo dojít k jejich identifikaci ;-)

Pár dalších postřehů na webu u Rafana....

A ještě jedno video z tréninku v Andoře...

5.10.2008 Další tanvaldský trialový víkend pomalu končí. Kolikátý už to letos byl? Kdo ví?... Na tenhle ale jen tak nezapomenem: praktis, schůze, Last Trial Hero, vyhlášení, outdoor promítání, indoor dopromítání, pak rychlotaxi, ve kterým se i Rafan na zadní sedačce přivazoval, vydatné polívání jazyku a jiných částí těla, Felix Holzman, zase rychlotaxi za sborového zpěvu pod Bimbovou taktovkou, návrat domů k Tůma family stylem pšššt...ticho!!!..., ranní káva a pak snídaně u Kadlecycles. A jak to bylo s defektem gumy na patnáctce??.. Odpočinem a zase do práce! Je toho moc. Biketrial v Jílovém se blíží a kolo pořád nemám hotový...

1.10.2008 Trial Des Nations 2008Včera jsme se vrátili z Andorry, kde naši kluci skvěle zabojovali na dvacátém pátém  Trialu Národů a přivezli domů první místo z třídy International před Nory a Australany. Závod se jel v hodně velkých výškách a jezdci i motorky toho za ten víkend měli plný zuby. Minder Líba Pecháček se tam pěkně nadřel. Sekce byly v rozpětí 1550-2050m nad mořem a okruh měl cca 12km. Do Andorry dorazil mladý pan Mitani a přivezl nový titanový výfuk a koleno aby Šmrdlova ludra lépe jela. Zasedl i k notebooku a nastavil motor na tu děsnou výšku. Spolu s ním přijel i Tomoyuki Ogawa, který se na ludře svezl a oba nešetřili slovy chvály. Taky se na ní Šmrdlik nadřel :-) Po jedenácti letech jsem se zase viděl s Fumitakou Nozakim, kamarádem který s dalším známým Kenichim Kuroyamou reprezentovali Japonsko a vyjeli skvělý druhý místo po téměř neporazitelných Španělech. Zažili jsme pár skvělých věcí, na který budem rádi vzpomínat. Arigato Mitani-san!!! Dost legrace bylo na přejímce, kde měl Jirka Svoboda skvěle osvětlenou motorku a japonci se zase tvářili co nejvíc nenápadně když jim měřili hluk motorek. Výfuky byly samozřejmě oridžinl Yamaha :-) Mrkněte na fotky...

21.9.2008 Foto ze závodů ve Strážnici a v Jemnici je konečně v galerii. Dnes naši závodí v Anglii. Nakonec beze mě :-( Snad tam udělají nějaký slušný výsledek. V úterý jedem na Trial národů do Andorry. Budu fotit, točit a bude se ladit Ludra. Přijede Hideaki Mitani, který by nám měl přivézt nějaký vychytávky, aby to víc jelo a měl by nám to trochu naladit. Už se na to moc těšíme. Dnes se jede finále MS v trialu ve Španělsku. Zatím průběžně vede Tonda Bou, tak uvidíme jak to dopadne...

Strážnice Jemnice

16.9.2008 Pořád ještě nestíhám všechno co bych chtěl a potřeboval. Máme fotky ze Strážnice a z Jemnice, který chci dát do galerie a pak ještě další novinky. Dneska mi přišel novej bajk, kterej chci trochu olítat. Bohužel zatím bez navářky na kotouč, takže budu muset šáhnout po zadní ráfkový brzdě. Je to krok zpět, ale ten rám stojí za to. Nevypadá na to, ale je lehčí než Kamel. Tady je aspoň obrázek šestadvacítky. Až postavím svojí dvacku, tak ji předvedu....

4.9.2008 WBC 2008 JapanUž jsem doma z Tokia. Jedno kolo už mám složený, druhý ještě ne, ale v sobotu do Strážnice na závody asi nějak dorazím. Je toho teď moc najednou. Ještě v Japonsku jsem vybral pár fotek ze závodu v Itadori a ty už jsou v galerii. Na cestě už mám doufám nový kolo a bude to něco co tu ještě nebylo. U Echo bikes je velká spousta novinek, který jste už možná někde pochytili, ale budu se snažit info ještě nějak doplnit. Po letošním seriálu MS bude všemožných trialových dílů daleko víc než dřív. V Japonsku se toho odehrálo hodně takže napíšu nějaký drby a tak. Pojezdili jsme na kolech, motorkách a v pekelně rychlejch autech. Nový Nissan Skyline GT-R je lepší než loňská horská dráha v Tokiu. Víc fotek a informací snad brzy...

20.8.2008 ME v trialu TanvaldNoc je dlouhá a balení na cestu do Japonska je tak v půlce. Kolo už je rozebraný takže se už vejde do tašky a zbývá zbytek věcí... Fotky z ME v trialuTanvaldu jsou v galerii. Hned jak budu zpátky z Japonska tak dám vědět. Do tý doby mě neshánějte, je to marný. Budu zpět 4.září...

17.8.2008 ME v trialu je za námi. Zde jsou výsledky druhého dne...

International Class Junior Cup Championship Class

Fotky zkusím dát dohromady ještě před odletem do Japonska.

16.8.2008 Tady jsou výsledky prvního dne ME v trialu v Tanvaldě...

Youth Cup Women Championship Youth Inter Women Inter

12.8.2008 WBC 2008 FranceKonečně jsem dal dohromady pár fotek z druhého závodu MS v biketrialu ve francouzské La Tour De Scay. Japonská výprava už dorazila v pořádku domů a teď všichni doháníme resty za posledních několik dní. Příští týden letíme pro změnu my do Japanu, takže tu máme docela slušnou honičku. V Japonsku se zase sejdem s Fuji seniorem a panem Mitanim takže poberu nějaký další Honda rozumy a přivezu pár exkluzivních věcí na motorky.

Tenhle víkend nás čeká Mistrovství Evropy v trialu v Tanvaldě. Podrobné info včetně záběrů z webkamer umístěných v areálu najdete na www.trialtanvald.cz. V sobotu budou závodit holky včetně HRC riderky Laia Sanz a mlaďasové a v neděli pojedou velký kluci. Tenhle závod bude určitě stát za návštěvu, tak se snad uvidíme tam...

Ve Španělsku a Francii jsem se usídlil vedle auta, které na MS v trialu obývá Fujigas (dnes už prý jen Pocogas) s rodinou. Fuji papa nás přes HRC prodlužku napojil na eletriku aby se nám líp svítilo a fungoval fén a žehlička na vlasy :-) Pocogas si na závodech žije opravdu luxusně a úroveň campů nemusí moc řešit. Posuďte sami...

My jsme si ve VW California taky nežili úplně špatně a moc moc děkujeme Davidovi Šindelářovi a jeho 3A.CZ za půjčení a podporu!!!

10.8.2008 Včerejší den a noc na dnešek byla plná skvělých zážitků a očekávaných i zcela nečekaných setkání :-)

hádej kde to je... Láska taky nemá s municí problém Tanvaldská parta

6.8.2008 WBC 2008 SpainUž jsme zpět ze Španělska a Francie. Dal jsem dohromady pár fotek ze Španěl a zapracuju na Francii. Do neděle se u nás ještě bude poflakovat japonská partička a do toho všeho máme spousty práce. Nevím jestli budu mít vůbec čas sesmolit nějakou story, ale z první části letošního MS určitě stojí za zmínku překvapivý a skvělý třetí místo Vaška Koláře v jeho prvním závodě mezi světovou elitou, Andrea a její první nula na MS, Thierry Klinkenberg závodící myslím už od roku 1982, kterej ve Francii zajel skvělý druhý místo se stejným počtem bodů jako o mnoho let mladší vítěz a Fuji papa, kterej ve skromných biketrialových campech působil se svým Fuji busem jako ufo. Nějaký fotky z dění okolo závodů asi ještě vypustím....

20.7.2008 MS Trial KramolínZítra ráno přiletí japonská část našeho letošního World Teamu a ve středu jedem do Španěl na MS v biketrialu. V galerii je konečně aspoň pár fotek z MS v trialu v Kramolíně. Byly to extrémní závody a fotek bylo několik set. Pořád se děly velký věci. Michal s Oldou jsou akční a stovky jejich fotek už dlouho visí na trial.cz, kde jsou i Michalovy fotky z Campu. Jo a ještě jednou díky moc Davidovi Kadlecovi za růžový Jitsie silikonový čepičky!!! Andreabajk teď vypadá skvěle :-) A ještě jedna čerstvá novinka: Kenichi se nám oženil a bude z něj taťka! Letošní evropská část MS v biketrialu tak pro něj bude asi nadlouho poslední...

16.7.2008 To je ale doba! Stalo se toho hrozně moc a nestíhám a nestíhám. MS v trialu v Kramolíně byla naprosto úžasná záležitost a skvělý pokoukání. Nechápal jsem.. A hned na to se rozjel Dressler Camp 008, se kterým byla šílená spousta práce, ale myslím že si to všichni užili a stálo to za to. Letošní Camp byl továrnou na zážitky a každý si domů nějaký odnesl. Pár trialových potomků si zkusilo svůj první závod na kole, naopak několik biketrialistů propadlo kouzlu moto trialu a mohl bych pokračovat... Do toho všeho přišly věci od Echo bikes a Tridentu - nový Trident rukavice, který vypadají hodně dobře, mikiny i na slony Davida a Jardu ;-) a přišel prototyp 26" trialovýho rámu, který prý dost vydrží a váží neuvěřitelných 1300g!! Z Kramolína a Dressler Campu v Tanvaldu jsou tisíce fotek a video a moc nezvládám se tím prokousávat. Fotky z Campu, který jsme nafotili s Michalem Tůmou jsou na týhle adrese: http://picasaweb.google.cz/bunnyshop.dressler.cz. Kramolín budu muset ještě nějak vošéfovat. V pondělí přiletí Aki, Kumi a Láska a pomalu pofrčíme do Španěl, kde startuje MS v biketrialu. Moc děkuju Michalovi Tůmovi za jeho čas, který věnoval mému nápadu na zpestření naší cesty po světě. Už se těším až to nalepím. S Michalem jsem si poslední týdny hodně užil a jsem za ně moc rád. Pípa v Kramolíně byla geniální a to byl jen začátek :-) Bylo mi ctí spolupracovat z tak zkušeným nástěnkářem :-) Jen mě vyděsil mou fotkou z nástěnky, která mi asi jednou bude viset ve Strašnicích nad rakví :-) Dělá na mě takovej dojem... ;-) David Kadlec fantastickej!! Na čtvrteční ježdění s Davidem v Tanvaldu pár kluků asi nikdy nezapomene. Díky moc za ten zážitek! První závod malýho Šmrdly byl taky skvělej zážitek. Moc rád jsem byl u toho a hodně jsem si to užil. No a náš mazel Damian?? K němu neni co dodat. Sladkej kluk!!! Moc rád jsem se s nim svez na pitbajku....

No tak sem vám to všechno řek a musim dál dřít. Jsem jen nosič vody a nosič ryb ;-)Poslední dny byly opravdu hodně nabitý a nebude to jiný. Máme toho hodně před sebou.... Snad se nějak prohrabu těma všema fotkama a třeba vyrobim i nějaký Kramolínský video.... Stay tuned....

29.6.2008 Další týden pryč a MS v trialu i biketrialu se blíží. Příští víkend se v Kramolíně u Nepomuku pojede MS v trialu, kde určitě nebudem chybět protože bude na co koukat. O týden později nás čeká Dressler Camp 008, kam jsou srdečně zváni všichni fandové trialsportu. Podrobnosti včetně fotek a videa z loňska najdete na www.dressler.cz. Pár fotek je i v naší galerii zde... Minulý víkend se závodilo na kolech v Blansku a na motorkách v Jablonci. Pár fotek už je konečně v galerii. Nějaký nový drobnosti pro motorkovej trial jsou v eshopu a bude toho víc...

Blansko Jablonec nad Jizerou

Aktuálně: MS v trialu Itálie (Tolmezzo): 1.Bou 28, 2.Raga 32, 3. Fujinami 35...  16.Martin Křoustek 146.

15.6.2008 Další náročný týden je za námi. Minulý víkend jsem měl opět možnost strávit v sedle Quantya biku. Tentokrát jsem měl půjčenou verzi Track, která je narozdíl od cestovnější Strady určená na freeride blbnutí. Užili jsme si s ní spousty legrace na biketrialových i trialových závodech. Myslím že teď už vrtá hlavou další řádce lidí ;-) Závodilo se na kolech v Kutný Hoře a na motorkách v Ouběnicích a včera zas na kolech v Březový u Sokolova. Pár fotek je konečně v galeriích.

Kutná Hora Ouběnice Březová u Sokolova

V týdnu přišlo pár věcí od Echo bikes, takže zásob je zas o něco víc. Snad se konečně dohrabu k práci na eshopu, kde chybí doplnit pár hezkých nových věciček, který se mi válí doma a který stojí za to mít je na kole. Každým dnem by mělo dorazit pár dalších drobností od Mitani Motor Sports, kde taky bude pár vychytávek pro moto trialisty. Blíží se prázdniny a seriál Mistrovství světa v bikterialu. Na Španělsko a Francii už máme slíbený caravan a pokoukávám po letenkách do Japonska. Zatím to vypadá na hodně příjemný eurotrip s nádhernou posádkou...

O víkendu se bude závodit na kolech v Blansku a na motorkách v Jablonci nad Jizerou. Chtěl bych stihnout oba závody, tak snad bude pár fotek a možná i nějaký video.

4.6.2008 Mám je!!!!... A jsou vážně sladký :-)

Hope Mono Mini

2.6.2008 Brzy ráno jsme dojeli domů z Belgie. Zde jsou fotky...

EBC Aywaille

29.5.2008 Neon bikeNovinek je dost, ale času pořád málo. Dnes pojedem do Belgie na ME v biketrialu tak nám držte palce. Minulý týden přišlo nový zboží od Neon bikes a je tam pár moc hezkých novinek, který se brzy objeví v shopu. Dám ještě vědět. Na cestě jsou novinky od Trident bike a od Echo bikes. Dostanu na testování 26" trialový rám z nového materiálu, který prý strčí do kapsy i magnesium. Tahle šestadvacítka bude vážit míň než 20" bezkotoučový DOB!! Jsem na to moc zvědav. Rám už má za sebou 18 měsíců testování a stále drží. Do prodeje tahle novinka půjde někdy během roku. Sám ještě nevím. Všechno držíme hezky pod pokličkou. 26" vidlice by měla vážit 590g :-)

Minulý víkend byl plný událostí. V Jiníně se jel další závod MČR v trialu, kde opět hezky pozávodil Šmrdla. V Rakousku se zase jelo endurošílenství jménem Erzberg Rodeo, který jsem nakonec musel vynechat, protože mě čekal zábavnější program. Na Erzbergu se byli potrápit třeba Martin "Murphy" Gomboš a Radim "Božkov rider" Krechovský, ale do cíle bohužel nedojeli. Mezi 38 borci z pětistovky kvalifikovaných, kteří se dohrabali do cíle, je starej pardál Erich Brandauer, který se v Říčanech něco nazávodil v osmdesátých letech. To by mě zajímalo, kolik mu je :-)

Dostal jsem možnost si na víkend půjčit Quantyu a tomu nešlo odolat. Tahle motorka nadchne snad každýho, kdo ji uvidí a sveze se na ní. Freeride is not a crime je hodně výstižný motto pro tuhle ekologickou tichou kočku. Užil jsem si s ní spoustu zábavy a myslím, že jsem jí neměl v ruce naposled. Zjistil jsem, že za Quantyou se otočí skoro každý. Mrkněte na www.quantya.cz

Belgie volá...

27.5.2008 Nestíhám, takže jen stručně: Tadynek zase vyhrál!! Do cíle dojelo 38. Víc brzy..

15.5.2008 ZáriečieSlovenský víkend už je dávno za námi a fotky nikde. Času je málo, práce a starostí hodně - klasika. Už jsem dal konečně něco dohromady a pár fotek je v galerii. Evropský pohár v Záriečie byl dobrou zkušeností pro naše riderky, který nabraly pár dalších zkušeností v mezinárodních závodech. Už máme koupený letenky na druhý závod EP, který se pojede v září v Anglii. Tam zabojujem ještě líp. Víkend patřil i motorkovýmu trialu a moc velkou radost nám udělal Šmrdla, který v sobotu v Břežanech zajel famózní druhý místo za Martinem Křoustkem. Asi dobrá mapa ;-)

DVD WBC 2007Na Slovensku jsme našli azyl u Petera Vranáka v jeho Hotelu Čertov, kde je super bydlení, bazének, gril, moc fajn lidi a jedno roztomilý štěně. Tohle místo je vynikající tip pro všechny, kteří někdy pojedou na Slovensko závodit - www.certovhotel.sk Na hotelu zrovna probíhal turnaj v pétanque, ale za celý víkend jsme nezjistili, kdo vlastně vyhrál :-) V sobotu moc hezký závodil Tomáš Zedek, ale bohužel na poslední sekci na předposledním seskoku mu vypadlo kolo z ruky a bylo z toho "až" druhý místo. Škoda!!

Dnes přišly z Japonska oficiální DVD loňskýho MS v biketrialu, který natočil Aki Nishimura a jeho parta. Mám pár DVD navíc pro případný zájemce... Dám vědět víc až to stihnu zkouknout. První melodie a titulek "Tri Sestry - Carodej ze zeme koz" zni opravdu lakave!!! Kdyby Aki vedel o cem ta pisnicka je :-)

"K ničemu je původ a dosažený vzdělání ... jestli nemá prsa těžko chlapa nahání ... v závodu holek je důležitej dobrej los ... asi to má v rukách čaroděj ze země koz."

4.5.2008 Michal BudskýVčera jsme pozávodili v Brně a byly to hezký závody. Obrovskou radost nám udělal Michal Budský, který zajel nejlíp ze všech světových riders a vyhrál v Elitě!! Ať mu forma vydrží hodně dlouho. Škoda, že jsem ho neviděl a nestihl něco nafotit. Jel jsem náš malý závod, takže fotky elity nemám.

1.5.2008 V shopu postupně přibývají věci na trialový motorky, který mám už dlouho, jen jsem nebyl schopen je lépe nabídnout. Tu největší vychytávku - dvoumapovou jednotku na Hondu RTL 250F, RTL260F A.K.A. Montesa Cota4RT mám skladem a jsme se Šmrdlou v pohotovosti dát motorkám tu nejlepší šťávu. Pracujeme na vývoji těch nejvýkonnějších map špičkový úrovně. Trialový doplňky od Mitani Motor Sports budou postupně přibývat a tak sledujte náš web. Tento víkend bude patřit biketrialu. V Brně se pojede první závod seriálu Mistrovství ČR a my tam budem s několika žhavými novinkami ;-)

27.4.2008 HodonínKramolínTrialová sezóna u nás konečně odstartovala! V sobotu se závodilo na kolech v Hodoníně a celý víkend závodili kluci na motorkách v Kramolíně. V Hodoníně bylo skvělý svezení a příjemná příležitost ozkoušet nový kola a vybavení od Trick-X. Problém byl tradičně s časem na soutěž, se kterým se perem pokaždý, když se jede závod na malým place. Uvidíme co bude tento víkend v Brně, kde startuje "velký" biketrialový mistrák. Páteční dopoledne patřilo předváděčce krásný nový hračky, která přichází na český trh a která možná udělá díru do světa. Je to švýcarská motorka Quantya, kterou nejlépe vystihuje její motto "Freeride is not a crime!". Dá se s ní totiž jezdit prakticky všude aniž by člověk kohokoli dráždil. Mít tak tuhle kočičku dneska v Kramolíně, tak jsem toho stihl vyfotit víc. Je hravá, lehká, pěkně svižně jezdí a má svý kouzlo... Nemá ale výfuk a nelije se do ní benzín!!! ;-) Nevěříte? Mrkněte na www.quantya.cz na fotky, videa a podrobnosti. Nevoní benzínem ani nevrčí, ale i tak je fajn. Jo a DOB dostal nový kola...

17.4.2008 Posledních pár dní co je Pepa Dressler pryč je dost hektických, tak jsem s novinkama ve skluzu. Je jich ale dost. Včera jsme s bráchou a Loj.. dostali mlsnou chuť a letěli jsme do krámu pro něco dobrýho a potkali smečku asi šesti dakarskejch trucků, který spinkali v Říčanech. Frčeli nejspíš do Maďarska a Rumunska, kde tenhle týden odstartuje Central Europe Rally, jeden ze závodů Dakarské série. Víc novinek okolo kol a motorek brzy...

7.4.2008 Dnes se mi dostaly do ruky krásný chrániče holení a pár dalších výrobků francouzský značky Trick-X. Jsou to moc hezký věci, který se postupně objeví v shopu a uvidíte v nich na závodech i některý naše team riders. Trick-X dělají moc hezký racing kraťasy a kalhoty, helmy, rukavice a chrániče snad na všechno a navíc za moc dobrý peníze. Máte se na co těšit ;-)

890,- Kč 2000,- Kč 3090,- Kč

2000,- Kč 3090,- Kč

6.4.2008 MS v trialu Irsko: 1. Adam Raga, 2. Toni Bou, 3. Takahisa Fujinami. Komplet výsledky zde.

31.3.2008 Jsme zpět z Lucemburska... Zde jsou výsledky...

World Pro Junior Youth 125

WTC Luxembourga fotky už jsou v galerii. Viděli jsme spoustu zajímavých věcí, poštěstilo se nám navštívit HRC kamion, kde jsme nasbírali nějaký rozum, potkali jsme Gattiho a získal jsem pár podpisů na triko Benovi, který mu budou povědomý a určitě udělají radost: Laia Sanz, Jordi Tarres, Tomoyuki "Gatti" Ogawa, Takahisa Fujinami, Toni Bou, Adam Raga, Dougie Lampkin. Co se týče závodů, tak hodně milý překvapení pro mě byli Jeroni Fajardo a James Dabill, který předvedli pár pěkných věcí. Myslím, že to nebylo poslední MS, kam jsme vyrazili fotit, točit a sbírat informace ;-)

28.3.2008 Za chviličku frčíme do Lucemburska na MS v trialu takže přes víkend nebudu moc komunikovat. Něco nafotím, natočím a mám ještě jeden ženiální plán, tak snad ta cesta bude mít nějaký výsledky.... Hezký víkend!

20.3.2008 Opět perný týden. Konečně dorazil zbytek legendárních Plazmatic brzdových špalků!!! Brzy budou v shopu. Těšíme se do Lucemburska na MS, už jen pár dní... V televizi běží reklama na auta, tak ze zvědavosti klikám na web a co nevidím.... www.kiamotors.cz :-)

16.3.2008 Ben CarlileNový věcičky od Neon Bikes jsou v shopu. Pro přehlednost stačí do vyhledávače napsat neon a ono to vyskočí. Rukavice vypadaj pěkně, rámy jsou sladký a zbytek taky stojí za to. Další dobrá zpráva je, že Michal, Luky a Andrea jsou v nominaci český repre pro Mistrovství Evropy v Belgii a z ostatních říčanskejch je tam i Vlasta.

V Říčanech už máme triko biketrial.cz, na který sbíráme podpisy pro jednoho malýho závoďáka z Anglie. Ben Carlile je devítiletej kluk, kterej má před sebou tu nejtěžší sekci. Bojuje s rakovinou a celej trialovej svět mu fandí. My fandíme taky a brzy mu pošlem dárek, který potěší. Každý podpis nebo obrázek na triko udělá radost. Přidejte se k nám... team(zavináč)trialricany.com

12.3.2008 To to ale letí. Další týden v tahu. Zatím jen stručně, více napíšu až bude pár minut času... V pondělí přišla velká krabice s vychytávkama od Mitani Motor Sports. Mám teď pár trialovejch DVD, který budou stát za to. Dnes u mě pošťák vyklopil dvě bedny věcí od Neon Bikes, tak sledujte průběžně web i shop. Je tam několik hezkých věcí včetně titanový středový osy, která ale bohužel není zas o tolik lehčí než klasický Echo ISIS středy. V českým biketrialu se trochu zahýbalo kalendářem a tak možná přeci jen bude šance se podívat na Erzberg Rodeo. Ale bude to každopádně honička. Blíží se Koxx Days, o kterých jsem trochu přemýšlel, ale nakonec to spíš vypadá na první závod MS v trialu v Lucembursku. Zvlášť když vidím co vyvádí Toni Bou. V Buthiers, kde se konají Koxx Days už jsem párkrát byl a vřele doporučuji. Není to tak daleko, takže všichni příznivci biketrialu mají možnost se tam podívat. Brzy více novinek a fotky Neon věcí...

4.3.2008 POZOR POZOR! Czech Indoor Trial 2008 už tento pátek a sobotu na pražském výstavišti v Holešovicích!!! Podrobnosti na trial.cz, propozice zde.

2.3.2008 Trident BikeV týdnu přišel balík mikin od Trident Bike. Je jich dost a jsou fakt moc dobrý. U Tridentu se mimo oblečení pracuje i na vývoji trialových rámů a první vzorky vypadají velice slibně. Mrkněte do shopu, vzhledem ke kvalitě materiálu a zpracování je cena výborná.

Koukal jsem co je nového u Hoffmanbikes a lidí okolo a narazil jsem na nepříjemnou nehodu Johnny Knoxvilla, frontmana partičky Jackass, při nedávném natáčení pocty pro zesnulého moto kaskadéra Evela Knievla. Podle Travise Pastrany na backflipu s motorkou vůbec nic není a Knoxville to tedy zkusil naostro a skončil s motorkou v rozkroku a pár dní strávil v nemocnici. Kouknul jsem na jejich novej film Jackass 2.5 a je to opět peklo jako vždycky :-)

Dost lidí potěšil Tonda Bou a jeho video, tady je pár dalších klípků:

Ještě že máme YouTube že?

25.2.2008 A jsme přestěhovaný. trialricany.com zní trochu líp ne?

24.2.2008 Co dodat? Asi jste si všimli loga novýho e-shopíku, který se objevilo vpravo nahoře. Shop jsem lepil po nocích pár měsíců a alespoň základ je hotov. V klidu si ho prohlídněte a dejte vědět kdyby tam něco nefungovalo (shopzavináčtrialricany.com). Pro jistotu ještě stále zůstává funkční stránka Trial Parts. Vše by teď mělo být přehlednější a jednodušší. Pár změn a vylepšení tady na webu mám ještě v plánu takže ještě pár nocí a víkendů prosedím u compu a ne na kole. Nový kolo jsem vytáhl včera alespoň na 15 minut ven a jezdí i skáče skvěle.

23.2.2008 Před chvílí jsem doladil první verzi hračky pro letošní rok. Na cestě mám nějaký titanový vychytávky a přijde řada i na megnesiový kola. Nějaký to kilo tedy ještě půjde dolů.

U Hope udělali sérii dvou stovek krásnejch brzd pro ty hezčí z nás. Hned bych věděl co s nima...

Hope Mono Mini

18.2.2008 GU Bikes mají náádherný zbraně pro sezónu 2008!!! Některý tyhle krásky už mám doma a těším se na další...

16.2.2008 Photo: OctagonDneska jsme měli menší highway-day. Dojeli jsem si pro nějaký Magura a Hope brzdy a jsme vcelku slušně zásobeni. Teď konečně doladíme kola na sezónu. Pro ladiče motorek máme v sekci Trial Parts úplně dole vychytávky od Tprojektu, který se určitě budou hodit. Trialový díly se budu snažit co nejdřív trochu líp uspořádat protože se díly množí a bude jich víc a víc. Už teď mám pomalu problém kde to všechno skladovat. Brzy přijde i pár drobností od pana Mitaniho včetně několika zajímavých DVD a moc se těším až se podívám na nový DVD, který natočil Kazuki Terai. Tonda Bou se na Indooru v Granadě trochu rozsekl ale i tak vyhrál. Mrkněte na jedno jeho video...

9.2.2008 Předevčírem přišly rámy, díly a kolo od Meta Bikes. Rámy jsou krásný a jsem moc zvědav jak bude vypadat kolo až ho poskládám. Na obrázku vypadá moc dobře. Ceny brzy spočítám, momentálně moc nestíhám protože je spousta práce v práci, doma a navíc tu máme vzácnou návštěvu, který se musím věnovat. Víc brzy. Během víkendu se snad k něčemu dostanu...

31.1.2008 DOB rámy a ráfky v ŘíčanechTak a je to tady. Tuhle novinku jsem si dlouho nechával pro sebe protože pár lidí nepotěší a já bych hrozně nerad někomu ublížil, navíc když se jedná o někoho, proti němuž vůbec nic nemám. Jsou to sympatický a milý lidi. Věc se má tak, že jsem začátkem ledna dostal nabídku od DOB Bike abych zastupoval jejich značku v ČR. V tu dobu už tu tuhle značku někdo nabízel, ale když mě sám výrobce oslovil a na můj dotaz mě ujistil, že žádného jiného distributora v ČR nemá a nebude hledat, tak jsem neměl důvod se ptát na požehnání. Objednal jsem dost věcí a ty dnes dorazily do Říčan. Na kola DOB jsme narazili loni v Itadori a našim klukům se dost líbily. Navíc je tam nabízel kluk, se kterým jsem dřív závodil a na kterýho mám veselý vzpomínky.

DOB 20" DiscDOB Bike se zabývá výrobou magnesiových komponentů a v současný DOBě nabízejí magnesiový rámy, ráfky a brzdový podkovy. Momentálně pracují na vývoji magnesiových vidlic, které se testují a nepodařilo se mi z nich dostat ani jednu. Zato rámů a ráfků mám doma docela hromadu a doufám že půjdou na odbyt. Mít magnesiový rám a komponenty se může jevit jako DOBrodružství, protože ty komponenty jsou až neuvěřitelně lehký a dokud to nevezmete do ruky tak neuvěříte. DOB 26"Podle mýho osobního názoru jsou ale ty komponenty opravdu DOBrý a když na nich jezdec nebude jezdit jak DOBytek, tak mu pravděpoDOBně i dlouho vydrží. Stačí rám nebo ráfky neDO**Bat o kameny nebo poDOBný věci a komponenty budou držet. Myslím že superlehký rámy od Koxxe vyžadují poDOBný zacházení. Jedna pořádná rána o kámen a životnost rámu jde dolů. Tak je to ale prakticky se vším. 26" ráfky DOBRámy a ráfky nabízím za velice slušný peníze a proto si je bude moct dovolit hodně lidí. Proto jen upozorňuji že se jedná o kvalitní nářadí, který ale bude vyžadovat adekvátní zacházení. Jednotlivé verze rámů a ráfků se brzy objeví v shopu. Už dnes ale stačí napsat email, všechno proberem a my vám pošlem tyhle nádherný věcičky na DOBírku. Rám bude za 9.999,- Kč, přední ráfky za 1.590,- a zadní za 1.650,- Kč.

Luky Tůma už má svůj rám a ráfky a brzy se na tom prolítne. Až bude chvilka, tak si svýho DOBa poskládám i já.

27.1.2008 Před několika týdny jsem se stal dovozcem kol značky Meta Bikes a první zásilka kol a dílů tohoto rozvíjejícího se kanadského výrobce už dorazila do Prahy a brzy bude vše v Říčanech.  Na díly od Meta Bikes mrkněte do Trial Parts nebo na www.echobike.cz. Na letišti v Ruzyni už od pátku čeká i další porce rámů a ráfků z asie, o kterých napíšu až je budu mít v ruce.

Meta 360cc Meta Trials VTT

Během několika příštích dnů nebo týdnů přijde další zásoba oblečení od Trident Bike a také zboží od Neon Bikes, který dělají opravdu moc hezký věcičky, na který se těším. Tady je malá ochutnávka.

Dal jsem teď do pohybu velkou spoustu věcí a už pracuju na nějakých vylepšeních webu. Prozatím jsem spustil domény www.echobike.cz a www.trialricany.com na kterých brzy poběží i vylepšený shopík.

25.1.2008 Včera přišly první mikiny od Trident Bike. Výbornej materiál a super kvalita. Hned objednám větší množství všech možných barev, provedení a velikostí. Už po nich byla docela poptávka a tak pro začátek jen informace že největší velikost je docela velká, ale zatím jsme neměli možnost vyzkoušet jestli se do ní vleze takovej Jarda a David. Uvidíme. Brzy se objeví na www.echobike.cz ;-) Sledujte nás pravidelně, věci se začínají trochu hýbat a bude pár novinek. Zboží od jedný z novejch značek už je na celnici a brzy to budu mít v ruce. Pak nastane taková zvláštní situace, ale o tom příště...

17.1. 2008 Dneska do Prahy na Vidlák po hooodně dlouhým čekání dorazily nový Kamely od Monty a musím uznat, že jsou to hodně povedený kolečka.

KAMEL

CézarK nám do Říčan ale už včera (heč!) dorazil novej 26" Cézar, kterej má sedlo a měl by bejt výbornej na street a free ježdění. Už se těším až ho osedlám. Oba letošní trialový kalendáře už jsou na www.trial.cz a www.biketrial.cz a nevypadá to tak zle. Ti co provozují obě trialové disciplíny budou mít víc příležitostí se dostat na trial i biketrial.  Bohužel to vypadá, že je ohrožen vytoužený výlet na letošní Erzberg rodeo protože se jede biketrialová Evropa v Belgii. Ach jo :-( Oficiální video z loňska je zde. Na cestě máme zásoby zboží na celej rok od dvou nových značek, který ještě nechám chvíli pod pokličkou. Moc se na nový věci těším. Chystám tu spoustu novinek tak průběžně sledujte co se u nás děje ;-)

6.1.2008 Lucka si skoro po třech dnech všimla, že jí v pokoji na zdi místo M219Magura visí novej Diamant!!! :-) a Andrea už zase pomalu skáče po zadním přes kaluže na svým Trials Queens Echu. Venku napadlo trochu sněhu, ale nenechte se odradit. Na suchu v hale umí jezdit každej. Loni pršelo na většině závodů a zkušenosti z ježdění na kamenech v zamrzlým potoce se pak v Doubravčicích nebo Strážnici můžou hodit. A neřešte už proboha to bébé...!

Přišlo mi nový
GU, takže vyměním bílýho Cé-zara za černou brokovnici s kotoučem vzadu. Až to poskládám tak sem dám foto. Bílej kotoučovej CZAR tak bude asi na prodej. Má za sebou jen šest vyjížděk včetně té silvestrovské ve sněhu od auta k ohni :-)

Boty od
Trident Bike budou za 1.590,- Kč, kraťásky za 1.100,- a chrániče holení za 590,-. Nově jsou v nabídce i mikiny s kapucou se zipem nebo bez. Objednal jsem pár kousků na zkoušku a pak se uvidí. Cena bude příznivá.

Trident Bike

Mitani liškaEcho začlo dělat ráfky s 36 děrama zatím jen černý, ale brzy snad budou i další barvy. V nabídce mají už i vypletená kola s Fluo ráfkama (vždy s černou nábou). CZAR konečně udělal 26" trialovej rám se sedlovkou pro free ježdění, kterej snad budu mít brzy doma. Během několika dnů by mělo přijít i 20" kolo, nějaký rámy a komponenty od nový trialový značky, tentokrát ne asijský. Prý se zase rozběhla výroba v Plazmatic fabrice, takže po dlouhým čekání budou konečně i legendární špalky. Mitani Motor Sports mají nově v nabídce i černý lišky na různé druhy motorek.

Honda RTL260F Mitani ModelPan
Mitani už prodává omezenou sérii super trialovejch kočiček Honda RTL260F Mitani Model. S naladěním motoru mu pomohl Tomoyuki Ogawa a.k.a. GATTI, Mitaniho top rider a loňský mistr Japonska. Se spoustou nasbíraných telemetrických dat poladili motor na max výkon, hlavně při nižších otáčkách. SCORPA 4TricksMitaniho Honda má nahraný úplně jiný data než tovární mašiny a jezdec si může tlačítky na řídítkách poupravit chod motoru za jízdy pomocí dvou přednastavených map. Motorka má i jinak naladěný pérování, vzduchovej filtr, plasty odolnější proti poškrábání, karbonový doplňky a je k dostání i v krásným provedení s černejma elox ráfkama. Prodává se i roztomilá hračka Scorpa 4 Tricks, takový motokolo (jako Yamaha Tricker) s motorem o objemu 70cc, 4mi rychlostmi, nádrží na 1.2 litru benzínu, 20" koly a wheelbase 1090mm (jako na horáku). Celá ta sranda váží 37 kg a není nijak extra drahá. Jaký to má BB bohužel anály neuvádí :-)

1.1.2008 Včera se nás sešlo docela dost a byla super atmosféra. Kdo tam nebyl, prohloupil. Spousta dobrejch lidí, buřtů a cukroví. Do novýho roku někteří z nás vyjedou na novejch strojích a někteří z nás o tom dokonce ještě ani nevědí :-)

Zbynďa :-) Bimbo Bimbo a Murphy, kterýho jsem letos viděl závodit na Erzbergu

Do novýho roku mimo jiné vletíme i na Tanku. Je z hliníku, pochází z USA, v základní verzi bude stát do deseti tisíc a je vhodnou volbou pro začínající jezdce. Aby toho nebylo moc najednou, napíšu pár podrobností příště ;-)

Tank

30.12.2007 Poslední dobou hodně nestíhám, stavím pár novejch modelů kol takže novinek bude víc jen co se na chvíli zastavím.

Zítra se snad s trialistama sejdem tam co vždycky...

19.11.2007 Do Říčan dorazila první zásilka zboží od Trident Bikes. Přišla bedna trialových bot a oblečení. Nejdřív to trochu ojezdíme a zkusíme co to vydrží...

Trident Mr. Comp Trident Bike Trident Bike

Botky máme ve všech velikostech 39-45, šortky s kapsama jsou ve velikostech L, XL a XXL a nohavice s chrániči holení (se kterými nehrozí vyrážka), mají univerzální velikost. Dalšími novinkami jsou brzdové špalky pro Magury a v-brakes a 128mm ISIS středy od americké značky MOE, která bude časem dodávat téměř všechny komponenty na trialová kola.

12.11.2007 Brno - Sport LifeBiketrialovou sezónu 2007 máme za sebou, teď si snad dáme trochu oraz, ale už se chystáme na příští rok. Fotky z posledních závodů na brněnském výstavišti najdete v galerii. Už dnes jsem chytil doktorku, vystál si frontu lidí toužících po neschopence nebo omluvence do školy a mám potvrzenou žádost o licenci 2008. Najděte si na to taky čas a nenechejte to na poslední chvíli. V Brně jsme potkali pár fajn lidí a v hlavě se mi rodí pár trialovejch projektů pro brzkou budoucnost. Dotyční ještě netuší, ale chtěl bych pár lidem udělat radost.

sympatická Shaman designérka Renatka (Martin Shaman nepremával) Buba a jeho Krutor na zelenejch Echo ráfcích HB drsňáci

Na cestě z Asie je už pár dní biketrialový oblečení a boty od nový značky a dnes jsem dostal nabídku na dovoz sympaticky vypadajících 26" a 24" dirtových hračiček. Jedno trialový kolečko pro začátečníky, který bude stát okolo deseti tisíc už mi leží pár týdnů doma a brzy ho představím.

A nakonec ještě jednou vše nejlepší bráchovi, druhýmu bráchovi a taky nástěnkářce Strany zelených, díky který je to tu trochu snesitelnější.

8.11.2007 Dneska jsem v jednom obchoďáku potkal nový DVD Pepy Dresslera. Za stopade docela hezký pokoukání, hlavně pro děvčata. V sobotu a v neděli budem závodit v Brně na výstavišti, tak přijďte fandit...

1.11.2007 Julien Dupont

21.10.2007  Včerejší promrzlý závod v Blansku máme za sebou a čeká nás už jen indoor v Brně...