Trial Říčany

TRIAL SECTION

NEWS CLUB RIDERS GALLERY SHOP

... novější novinky ...

7.6.2009 Tak už máme zbytek výsledků druhého dne z Motegi. Závod byl prý hodně těžký a Tonda Bou jel prý skvěle. Na bedně to bylo nakonec po oba dny stejný: 1.Toni Bou, 2.Fujigas, 3.Adam Raga... Ryota Nishimoto zajel při svý první účasti v MS 18. a 17. místo. Výsledky zde:

WTC Motegi Day 1 WTC Motegi Day 2

5.6.2009 Zítra se v Jablonci na radnici Bimbo žení!!! ;-)

31.5.2009 KramolínFotky z Kramolína už jsou kromě Facebooku "Trial Ricany" i tady v galerii. V Kramolíně byla dost zima, ale bylo na co koukat. Závodit na motorkách vyrazili i biketrialisti Jirka Šmídl, Pavel Rejman a Ivoš Husinecký :-) Hrdinsky jel Martin Křoustek, který dokázal vyhrát i se zraněnou levou rukou přivázanou k řídítkům. Výsledky snad brzy na trial.cz...

Včera psal Aki, že jsou v Tokiu na Roppongi Hills na pivním festivalu s celou partičkou a poslal pár fotek. Bohužel oficiální video z loňskýho MS furt nemá hotový. My jsme s Mio objevili dva japonský obchody v Praze takže jsem doma měl menší japonskej beer fest taky.

design by Mio beer fest at home my beloved ones: Aki & Asahi :-) Kumi, Rumi & Age

Chřipka šířící se už i v Japonsku nakonec stála za zrušením třetího závodu seriálu ale asi neohrozí závody MS v trialu v Motegi příští víkend. Podle startovky by tam měl jet náš kamarád Ryota Nishimoto v kategorii World!! Budeme moc fandit. Jinak tenhle týden nám konečně odmaturovala Myšička a příští týden to čeká Lucku! Držíme palce!! ;-)

24.5.2009 Caesar and AlbertKonečně je chvilka dohonit pár restů za posledních pár týdnů. Rozjel se kolotoč všemožných závodů takže jsme byli pořád někde na cestách. Byli jsme na Světovým poháru ve fourscrossu v Belgii, na Evropským poháru v biketrialu na Březový a na 300 Zatáčkách Gustava Havla v Hořicích a ještě na několika dalších akcích. Lucka už má papíry a je konečně driver, Andrea luxusně odmaturovala a bude mít konečně čas na kolo a Caesar našel včera na trialovým tréninku u Šmrdly milence. Další hromada věcí je před námi, takže news a fotek bude ještě dost...

UCI World Cup Houffalize European Cup Březová 300 Zatáček Gustava Havla 2009
World Cup 4X European Biketrial Cup 300ZGH

22.5.2009 FujigasPrávě přišla zpráva z Japonska že víkendový třetí závod mistrovství Japonska v trialu v Inagawě byl zrušen díky mexické chřipce a prý je ohrožen i závod MS v Motegi za dva týdny. Chřipka dorazila do Japonska v Kobe v prefektuře Hyogo, kde je i Inagawa. Ještě že Mio není zrovna doma v Kobe, ale u nás v Říčanech.

O víkendu se jelo MS v trialu v Anglii a v sobotním závodě měl Fuji dost ošklivý pád a skončil v nemocnici. Naše zpravodajka Míša Bou našla video. Fuji nakonec nastoupil do nedělního závodu a dokázal dojet čtvrtý. Oba dny v Anglii vyhrál Tonda Bou před Adamem Ragou.

19.5.2009 Dnes ráno nás všechny dostihla ta strašná zpráva o Michalovi. Těžko se hledají slova. Michal Paclík v neděli nečekaně odešel. Moc rád jsem tohohle milýho a šikovnýho kluka poznal. Vždycky byl ochotnej pomoct a přiložil svý ruce k dílu i na našich prvních Doubravčických šlapačkách před třemi lety. Michal je a pořád bude mezi námi v našich srdcích a vzpomínkách.

Michal Paclík Michal Paclík

28.4.2009     Hodně štěstí Lucce do Smokeville!!!!!!!

Poslední dny to zase letí jako splašený a máme závody za dveřma... V Brně odstartuje mistrovství republiky v biketrialu, tam se ale neukážu protože včera přiletěla Mio, kterou vezu do Belgie na první závod světovýho poháru ve sjezdu. Dneska složila kola na DH a 4X a jsou to oba krásný stroje za úplně příšerný peníze.

Mio Miobike

V Echo bikes máme zase pár novinek a pár nových modelů kol Zoo!, který se názvama vrací ke kořenům. Zoo! Lynx a Piranha spousta z vás už ani nepamatuje, ale tam to tenkrát všechno začínalo... Mrkněte na echobike.com co pro nás nachystali... Až se vrátíme z Belgie tak snad napíšu něco víc...

9.4.2009 Krásnej podhled :-) ... a za team Sherco Austria si to dá Graham Jarvis!

Erzberg Rodeo 2009

5.4.2009 Druhý den MS v trialu v Irsku: 1.Toni Bou (15tb), 2.Adam Raga (23), 3.Albert Cabestany (31), 4.Jeroni Fajardo (33), 5.Takahisa Fujinami (37), 6.Dougie Lampkin (54), 7.James Dabill (61), 8.Marc Freixa (70), 9.Loris Gubian (92), 10.Michael Brown (100), atd...Průběžný pořadí: 1.Tonda, 2.Adam, 3.Albert, 4.Fuji, 5. Jeroni.

4.4.2009 Venku je hezky, začíná se jezdit fest, tak dávejte pozor ať nedopadnete takhle.

by Photo by Sergio

Dnes začalo Mistrovství světa v trialu prvním závodem v Irsku a pořadí je následující: 1.Adam Raga (48tb), 2.Toni Bou (50), 3.Takahisa Fujinami (70), 4.Albert Cabestany (70), 5.Jeroni Fajardo (81), 6.Dougie Lampkin (91), 7.James Dabill (100), 8.Marc Freixa (103), 9.Loris Gubian (132), 10.Michael Brown (135), atd.

1.4.2009 Happy birthday Mio!! V Japonsku odstartoval trialový mistrák a první závod se jel v Makabe, kde to dobře znám. Tenhle trial park je nejblíž k Tokiu a trénuje tam třeba Ryota Nishimoto a Fumitaka Nozaki. Do sezóny odstartoval nejlíp Gatti a možná to i letos bude bitva o titul s Kenichim až do konce sezóny. Výbornej výkon předvedl čtyřicátník Hideaki Mitani, kterej zajel vynikající 5. místo hned za japonskejma repre riderama a nechal za sebou šestici mlaďasů v nejprestižnější International Super A Class. Svůj první závod v týhle kategorii dojel Ryota na předposledním místě, ale má pořád ještě všechno před sebou. Photo by Ryosuke Ikuno, který vyrábí vynikající DVD ze všech závodů. Moc se těšíme až to dostříhá a smlsnem si na tom.

Ryota Nishimoto Ryota Nishimoto Ryota Nishimoto Ryota Nishimoto Ryota Nishimoto

9 TANAKA Yoshihiro Beta EVO 135 WISE BETA RACING
10 NISHIMOTO Ryota Scorpa SY 139 Team FUMITAKA & YSP Keiyou
11 SAKATA Shota Scorpa SY250F 148 Team SAKATA Racing

Mirek Lisý se pustil do dovozu malých trialových motorek, na kterých se vyblbnou Ti nejmenší budoucí šampioni. Mrkněte na http://motoshow.cz/osetbike.html a koukněte na pěkný video!!

22.3.2009 Týden byl trochu rychlej takže nejsem moc aktuální. Trialová sezona nám začala a George Freedom minulý víkend obhájil titul krále indooru!! Gratulujeme a těšíme se na další závody. Berle jsem vyměnil za Lucku protože s ní se chodí líp a uvidíme jak se to bude lepšit. Na kolo to ale ještě rozhodně není.

Jirka Svoboda Jirka Svoboda Jirka Svoboda Jindra Klaus (ta slečna je moje :-) )

Taichi TanakaZ Erzbergu už Pítrsovi potvrdili účast, takže pojede pod hlavičkou Trial Říčany!!! Krize docela válcuje Japonsko a prý není jistý, kolik trialistů tohle "přežije". Taichi Tanaka s trialem bohužel skončil a bude to teď zkoušet v enduru. Škoda....

5.3.2009 Dával jsem k Pepovi na web ochutnávku z videa z Dressler Campu 008 tak mrkněte na dressler.cz do sekce CAMP - Dressler Camp 008 - video. YouTube mě pak odkázal na starý klasický video z Itadori 1993, který jsme snad všichni viděli asi milionkrát ale nemůžu si pomoct abych ho sem ještě jednou neprásknul. To je prostě klasika u který mě bolely kolena odjakživa a dneska zvlášť. Gerd Merkel (no. 7) šel úplně nejvííc :-) To je ten strejda s knírkem a půlkou tváře od bláta. No prostě paráda! Asi mi to nedá a letos se na závodech ještě někde pořádně vykloubím :-)

Spočítá někdo kolik tam bylo Čechů a kdo to všechno byl? Bylo jich dost...

26.2.2009 KenichiDneska konečně napsal Kenichi tu očekávanou novinu. Jeho malá už je na světě!!! Chudák taťka má teď život pěkně naruby. Mimino si moc užívá ale do toho všeho se ještě věci semlely tak, že musel vzít do ruky rodinný podnik a je jednou nohou přivázanej k farmě. Musí řešit bydlení, řidičák na velkou mechanizaci, svoji firmičku se zaměstnanci a veškerý provoz farmy. Nějaký čas asi tohohle zábavnýho kluka neuvidíme. Až se dá všechno dohromady tak se moc těší na dlouhý tichý sóla na plzeňský basy piv u nás na terásce.

News o nových kolech příště.... DC008 video materiál už je konečně přebranej a čeká nás střižna... Nějaký klípek na ochutnávku bysme možná mohli vypustit během následujících dní.

25.2.2009 Ivanka už dneska konečně může, k čemuž srdečně gratulujeme a přejeme příjemný zážitek! MioRafan si užívá se svým EVO ve Španělsku takže zjistíme co se říká u nich na vsi až se vrátí. MioSvětlo světa spatřil zatím předběžný kalendář biketrialových soutěží a s trialem se to letos netluče zas až tak dramaticky. Snad přijede pozávodit na kole víc motorkářů, který mají kolo jenom opřený doma v garáži. Letos to bude opět hodně nabitý protože se budu snažit objet i co nejvíc závodů světovýho poháru ve sjezdu a 4X. Moje japonská "sestřička" kterou jsem neviděl 11 let asi zase přijede strávit nějaký čas v Říčanech a třeba ji přesvědčím aby se svezla i na nějakým českým biketrialovým závodě. Mio Suemasa je dvojnásobná mistryně světa v biketrialu a dneska je na šestý příčce světového žebříčku ve sjezdu a čtvrtá ve 4X. Asi dobrý oddíl... Náš oddíl nejspíš bude mít letos i svého reprezentanta na Erzbergu takže se toho bude dít opravdu hodně.

Mám tu ještě nějaký nový bajky, ale další news a pictures musí ještě počkat. Konečně doděláváme video z loňskýho Dressler Campu 008 a materiálu je naštěstí požehnaně. To má dnes větší prioritu...

19.2.2009 Ještě jednou a opožděně všechno nejlepší Pepovi! Ať začnou věci klapat tak jak mají! Hnáta je modrá což je oproti všem předchozím případům změna, ale snad to nebude tak divoký. Nějaký zlepšení jsou cítit tak uvidíme. Ve Struhařově už se určitě smaží řízky a peče štrůdl. Posílám Best of Tonda 2008 Šmrdlovi a Rafanovi na cestu na practice do Španěl. Dokud nebudete jezdit takhle, tak se nevracejte...

V DRESSLERshopu jsou konečně k dostání Alpinestars No Stop boty na trial, takže už nebude u nás problém tuhle lahůdku sehnat jako tomu bylo doposud. Máme i pěkný a levný Dougie Lampkin Nitro helmy a další trialový oblečení. Konečně si vyberete i věci na motorku.

11.2.2009 Na dnešek nebudu vzpomínat rád. Poskládal jsem narychlo zpátky oranžovýho DOBa, na kterým se jezdí úplně fantasticky. RoarPower je výbornej!!! Je to zábava a ten rám nenechá nikoho chladnýho ale DOB má pro mě o moc příjemnější geometrii. A hned to tam v hale pěkně lítalo. Kluci už přesedli z kola na motorky a zlepšujou se každým dnem. Řekl jsem si že dáme ještě fotku a jdem a nakonec tím možná skončilo vše. Po deseti letech co mám zničený pravý koleno a dopadám jen na levou nohu jsem si vyndal i tohle a nevim nevim jestli budu schopen dát aspoň Beginnery. Uvidíme jak to bude vypadat. Po 23 odzávoděnejch sezónách se mi ale končit nechce. No nic, pajdáme dál, budem bojovat. Berle už byly zaprášený. Možná se uchytím jako breakdancer.

9.2.2009 Eliška BudskáZe začátku roku tu tedy máme pěkné žně. David a Jana Budských mají fungl novou Elišku, model 09 a v noci psal Kenichi, že první přírůstek čeká koncem měsíce. To jsou věci! Co Ti kluci dělali loni v květnu po závodech?? Z toho mi zůstává stát... rozum.

3.2.2009 Minulý týden jsem se byl párkrát svézt na kole s Pitrsem.Hiroe Kluci mají pěknou tréninkovou halu s překážkama postavenýma na motorky a na kole tam dělaj velký pokroky :-) V neděli přiletěla Hiroe a pár dní si zase užije český zimy. Letos bude v Itadori asi smutno, když tam žádný MS nebude, ale třeba se nám podaří tam zajet aspoň na kafe. Kdo ví...

26.1.2009 Včera večer se Belmondovi narodila Nikolka! To je tedy úroda! Co to do těch holek vjelo?.. :-)

23.1.2009 Dobré zprávy z Belgie: Thierry Klinkenberg je taťka!! 19.ledna se mu narodila Angelina (3.192kg/51cm). Gratulace ThierrimuMáje ;-)

Angelina

8.1.2009 Jmenuji se..

Mašek Albert Albert Mašek Albert

4.1.2009 Mám tu ještě jednu slou moušn z Andorry (díky Andy za inspiraci) a jedno Dupont video co mi poslal Majkl Cukrář. Včera odstartovalo MS v Indoortrialu v Sheffieldu a vyhrál Tonda, druhý dojel Fuji a třetí pornstar Raga!

James Dabill Julien Dupont

28.12.2008 One of the greatest day in 2008 :-)

25.12.2008 O svátcích je možná trochu více času, tak se mrkněte na něco zpomalenýho: Cabe a Tonda slou moušn ;-)

Toni Bou & Albert Cabestany

23.12.2008 Heč!! Já už vím co dostanu k Vánocům!!! :D Ať to sváteční šílenství dopadne podle vašich představ. Užijte si to ;-)

21.12.2008 Vzpomněl jsem si na Míšu Bou a zkoušel najít ty fotky co jsem sliboval. Určitě jich někde budu mít víc. Obrázky jsou z MS 2000. Ve francouzským Buthiers jede Tondova ségra Gemma Bou. Na Březový jede Takanori Kokyu, strašně šikovnej kluk, kterej dával ostatním ještě větší nálož než Kazuki, kterej jezdil o kategorii výš. Takanori bohužel s kolem před lety skončil a věnoval se atletice jako jeho sourozenci. S kamerou v ruce točí Sergej Kotov z Lotyšska, zakladatel značky KOT. Vedle něj stojí pár starých známých :-). No a do třetice není třeba nic vysvětlovat :-) Na druhým felku Pavlík Čep a na třetím Ben Savagae.

Gemma Bou Takanori Kokyu a Miláncí Tonda a spol.

20.12.2008 partyHmm, to jsou těžký rána... Včera jsme si s několika nejbližšími přáteli udělali vánoční párty a bylo to opravdu velký. Máme myslím vystaráno na dlouho dopředu :-) Parťáci jsou pořád ještě nějaký strnulí a mají nepřítomný výrazy.

Chudák Aki pořád něco natáčí a přes vánoce a na nový rok bude na cestách na hotelu. DVD z MS 2008 dělá ve zbylých chvilkách času a zatím vše ještě není hotový. Pepa si koupil do auta nový stromeček, takže mu to tam pěkně voní. Je to malinko náročnější na prostor, ale i tak myslím že to je dobrý tip na vánoční dárek. Na trialový trh vstupuje nová značka spojená s Neon Bikes. Proč? BECAUSE. Tak se jmenuje. Zatím Because dělá jen ISIS středy, lyžiny, hlavy a brzdový páčky ale brzy toho snad bude víc. Za letošek se nových značek objevilo hodně a o spoustě z nich ještě nebyl čas napsat. Snad bude volná chvíle mezi svátky...

17.12.2008 Happy Birthday!Zase je psí den. Tentokrát má narozeniny moje dítě, bez kterýho by to nešlo. Caesarovi jsou 4 a tak jsem mu "upekl" improvizovaný dort :-) Miláček si pochutnal, kostičku ocenil. A takový malý a roztomilý to bylo. Dneska když mě bere útokem tak to stojí za to. Letmým propočtem mi vychází, že už za svůj život spořádal cca 960kg žrádla. Váží kolo šedesáti kil, tak že ten zbytek se mi válí někde na zahradě. Pak nemá být člověk ve sr***ách...

16.12.2008 Dnes slaví pátý narozeniny můj mazel Artuš. Straight OnGratulace jemu i Terezce!!Artušek Ať je chlapec hodně zdravej. Je půl čtvrtý ráno a nemůžu zabrat. Mám furt v hlavě trochu zaHulíno :-( Z Japonska včera dorazila keramika, kterou jsme s Akim a spol. matlali v jedný dílně v Shigaraki, městě plným žabiček. Aki vyrobil hodně podezřele vypadající věc s logem Třech sester. U Kumi na blogu jsem zase objevil kalendář 2009, jehož hrdinou je Scotty, kterýho jsem v létě potkal u Kumi v salonu Orange Japon. Má nádhernou paničku a sympatickýho páníčka, bývalýho pilota formule, kterej závodil za Toyotu. Kalendář se prý prodává v obchodech po celým Japonsku. Přišlo i záříjový číslo trialovýho časáku Straight On, na jehož titulce je Ryota Nishimoto, letošní mistr Japonska v International A Class.

Scotty Scotty Scotty Scotty

Je to nějak trochu moc o psech, ale život je někdy taky pes. Aby to bylo trochu trialový tak snad jedno video pornstar Adama Ragy, vicemistra světa v trialu (pro cyklisty) od Romíka a druhý jako pozvánku na MS v Indoor Trialu, který startuje 3.ledna v Sheffieldu.

Adam Raga World Indoor Trials 2008 Review

12.12.2008 MS v biketrialu 2009 už je potvrzený a pojede se bohužel jenom jeden jedinej závod v Číně 27.-28.8.2009.

2.12.2008 Další víkend v Brně ve společnosti SmokevilleSistaz jsem si užil dosytosti a dal bych si to hned znovu. V Ostrovačicích proběhla valná hromádka biketrialu, ze které vzešla nová komise, který přejeme hodně zdaru!! Panu Doubkovi z ČMF už jsem odevzdal žádost o licenci na příští rok a doporučuji všem, aby to nenechávali až na poslední chvíli. Jsou s tím pak zbytečný starosti, takže skočte po doktorech si to nechat potvrdit ;-) Trialový kalendář už visí na trial.cz a uvidíme jaký bude ten biketrialový až bude. Snad se termíny závodů nebudou moc překrývat. S biketrialovým MS to příští rok nevypadá moc slavně, ale uvidíme... Pepa už spustil nový web, ale ta největší pecka trialovýho internetu nás ještě čeká... ;-)

Jinak Šmrdla nemá co dělat protože nemá motorku a tak s Míšou Bou visej na internetu a sledujou prasárny. Kam ten trial spěje??... Podívejte se sami.

26.11.2008 Po Tondovi Bojovi a Fujim si to už na hrbáčovi dává i fešák Cabe... Šmrdla s Georgem by měli popřemýšlet. Nemají teď nic a tohle je levnější než čtyři mrtvice nebo EVO ;-)

23.11.2008 V Japonsku to nakonec nedopadlo atak se tam s velikou pravděpodobností příští rok MS v biketrialu nepojede. Tím spíš asi zaletíme do Motegi na MS v trialu.

Rafan editionmistři ČR v trialuVčera jsme s Rafanem vyrazili na vyhlášení mistrů motocyklového sportu. George je zkušený řidič a tak jsme cestu zvládli bezpečně i přes omezený výhled navigátora. Vyhlásila se spousta mistrů ČR všeho možného a pár lidí co zajeli někde v Evropě nebo na světě místa někde vepředu. Vítězství kluků na Trialu národů asi nikoho moc nezaujalo, že by to stálo za zmínku. Škoda, kluci by si to zasloužili. No nic, jdem dál, budem bojovat. Pepa Dressler mi dal nějaký fotky z Brna, kde jsem v pozadí našel i část svýho teamu. Jak píše Pepa na svým webu, je třeba se v dobách krize trochu uskromnit a sám jde příkladem, o svůj šperk se dokáže i podělit...

my team pepa san a papa san

15.11.2008 Tady je odkaz na stránku věnovanou Benovi, kde je něco o něm a jeho video. Jezdil krásně.

10.11.2008 Brno Sport LifeJeště jednou všechno nejlepší Nataše!!! Úžasnej člověk. Máme za sebou skvělý víkend v Brně, kterej jsem si užil úplně maximálně. Vzpomínám na Nintendo Wii, který jsme si s holkama dali na 30cm obrazovce, na švestky a vanilkovou colu, dva řecký obědy, volný místo v kolibě po pár letech, Ujep Brno a Curver na hotelu, který je jen přes ulici od výstaviště. I tak jsem ale během ranní cesty z hotelu na výstaviště ujel 160km :-) Závody v pohodě, nová Echo TR brzda fungovala na výbornou, Marťas Hampl zase zajel na bednu, Michal Havránek se Zbynďou Švajdou představili nový bajky. Přijel se podívat i Jinej Level, na výstavišti stál zaparkovanej Fujibus, Barushka se krásně směje a Lucka dobře fotí. Byl to zkurlenej víkend. Díky do Židenic a hlavně do Hulína!!! Srdečné pozdravy osádce místní samoobsluhy ;-)

3.11.2008 Konečně po dlouhém čekání dneska přijely díly Echo bikes 2009!! Je to prda! Hned jsem povyměňoval pár dílů a kolo zhublo rázem o půl kila na 8.7kg. Je na něm spousta bláta a vozím těžký zadní kolo s volnoběžnou nábou a alu ráfkem, takže v budoucnu půjde ještě hodně gramů dolů. A jiní furt něco pilujou a řežou :-) Kolo je od bláta protože se mi do lesa do Struhařova za Míšou Bou a Ivankou Raga nechtělo pěšky. Na první kořínek jsem skočil zádama, takže mám na Brno natrénováno vskutku nad míru. Asi to bude doopravdy veselejší závod než loni :-) i když loni to byla zábava na kterou nezapomenu...

1.11.2008 Trialový internet už nebude nikdy takový jako dřív :-) Už to registrujem a časem vznikne novej web, kterej tady doteď chyběl, ale bez něj to nejde. Až to bude tak to bude prda :D

27.10.2008 Pan Ryosuke Ikuno z question-tv.com poslal fotky a info jak to v Japanu celkově dopadlo dopadlo. Gatti nakonec udržel alespoň celkový druhý místo a pořadí v International Super A Class za rok 2008 je následující: 1.Kenichi Kuroyama, 2.Tomoyuki-Gatti-Ogawa,  3.Fumitaka Nozaki, 4.Tsuyoshi Ogawa, 5.Taichi Tanaka, 6.Yoshihiro Tanaka, 7.Masataro Iuchi, 8.Kazuhiro Onishi, 9.Syota Sakata, 10.Hideaki Mitani, 11.Isao Shibuya a 12.Fumihiko Komori. International A Class vyhrál můj japonský mladší "bratr" Ryota Nishimoto, 2.Akira Shibata a 3.Motoharu Honda.

Ryota Nishimoto Ryota Nishimoto Ryota Nishimoto

Kenichi Kuroyama, Fumitaka Nozaki a Ryota Nishimoto nejen, že všichni jezdí za Yamahu, tak jsou všichni tři bývalí Mistři světa v biketrialu v Poussinech a Benjaminech a Kazuhiro Onishi vyhrál před 11ti lety famózně titul Mistra světa v biketrialu v Cadetech. Biketrial je trial na kolech, žádná cyklistika a přední brzda patří na pravou ruku ;-) Tonda Bou, Jeroni Fajardo a další to na kole taky tak měli a dneska jezdí na závody kamionem...